My angels ♥

My angels ♥

niedziela, 2 lutego 2014

Wstęp

To już chyba mój 10 blog. Nie no, strzelam. Ale kilka ich było. Wszystkie pousuwałam, bo albo mi się znudziło pisanie, albo nie było czytelników, albo nie było czasu. Mam nadzieję, że ten trochę przetrwa. Nie będzie to typowy blog, gdyż będę (starać się) umieszczać na nim tylko i wyłącznie jednorazówki, czyli krótkie opowiadania, dotyczące BTR.
Zasada numer jeden: nie ma komentarzy - nie ma opowiadań. Chcę wiedzieć, czy jest sens prowadzenia tego bloga, czy ktoś to czyta i czy się podoba.
Już z góry uprzedzam. Znając mnie, to opowiadania będą się pojawiały rzadko, o ile w ogóle będą. Na chwilę obecną mam pomysł na jedno. Już zaczęłam pisać. Możliwe, że pojawi się w następnych dniach.
To ten...baj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz